Ke stažení:
text:
BES_reklamacni formular_AKR_2020_11_20
.pdf:
BES_reklamacni formular_AKR_2020_11_20
Reklamační formulář vzor
Prodávající:
B.E.S. – Petrovice, s.r.o.
IČO: 49550845
se sídlem Kojetín 31, Petrovice, PSČ 262 55
e-mail: info@bes-petrovice.cz
V případě reklamace zakoupeného zboží v zákonné době prosíme o vyplnění a podpis tohoto formuláře. Vyplněný a podepsaný formulář přiložte k reklamovanému zboží a současně zašlete oznámení o reklamaci na shora uvedenou e-mailovou adresu prodávajícího.
Zákazník (kupující):
Jméno a příjmení: ..............................................................................................
Adresa: ..............................................................................................
Tel.: ..............................................................................................
Email: ..............................................................................................
Číslo objednávky: ..............................................................................................
Datum objednávky: ..............................................................................................
Datum převzetí zakoupeného zboží: ..............................................................................................
Zakoupené zboží (název, číslo): ..............................................................................................
..............................................................................................
..............................................................................................
Popis vady zboží: ..............................................................................................
..............................................................................................
..............................................................................................
Požadovaný způsob vyřízení reklamace (zakroužkujte zvolenou možnost):
- a) oprava věci
- b) výměna součásti věci
- c) výměna věci za novou
- d) přiměřená sleva z kupní ceny ve výši …………………………
- e) odstoupení od smlouvy
……………………………………………………………………………………………………
Ne každý ze specifikovaných nároků lze úspěšně uplatnit za všech okolností.
Informace ohledně možnosti uplatnění jednotlivých nároků ze strany zákazníka v postavení spotřebitele naleznete
v obchodních podmínkách a informaci pro spotřebitele. Nároky zákazníka, který není spotřebitelem, jsou upraveny v ust. § 2106 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů.
V ……………………., dne …………………….
……………………………………………………
Podpis zákazníka
VYPLNÍ PRODÁVAJÍCÍ
Datum vyřízení reklamace:..............................................................................................
Způsob vyřízení reklamace:..............................................................................................
..............................................................................................
..............................................................................................
..............................................................................................
/ Odůvodnění zamítnutí reklamace: ..............................................................................................
..............................................................................................
..............................................................................................
..............................................................................................
..............................................................................................
V ……………………., dne …………………….
…………………………….……………………………………………………………
Podpis odpovědného zaměstnance prodávajícího